piątek, 2 września 2016

Malinki w każdej postaci.

Znalazłam na jednym z kulinarnych blogów  przepis na ciasto z malinami, a że uwielbiam maliny pod każdą postacią to musiałam go wypróbować. Ciasto wyszło rewelacyjne .... tak na ciepło jak i na zimno smakowało wspaniale. Drugiego dnia doczekał tylko mały cienki paseczek. Jakoś tak bardzo sceptycznie podchodziłam do przepisów z sieci ale ten wypróbowałam i mogę go polecić. Szybki, prosty w wykonaniu i przede wszystkim bardzo, bardzo smaczny.

MALINY NA BUDYNIOWEJ PIANCE ... (DOKŁADNY PRZEPIS TU - KRUCHE BABECZKI ) 


Moje ciasto wyszło tak ....


Prezentowało się wspaniale i tak też smakowało.


A to już rocznicowy bukiecik róż, który dostałam od mężusia.




Uściski i serdeczności dla Wszystkich zaglądających.

4 komentarze:

  1. Pyszności...na fotografiach wyglądają bardzo apetycznie:)
    Kiepska ze mnie kucharka ale z przyjemnością wypróbuję, sprawdzony przez Ciebie przepis Kochana:)
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Bernadko - dziękuję za podanie linku do przepisu - z chęcią skorzystam :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana bierzesz udział w moim candy napisz tylko którą książkę chciałabyś mieć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Apetyczne ciasto,podane na ślicznym talerzyku, czego chcieć więcej !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...